reklama

Trendy komercia a ine vplyvy....

...Tento članok som sa rozhodol napisať pre väčšinu tých ktorým už všetká tá komercia čo tu je vôkol nás zamotala hlavy a svoje rozhodnutia neuskutočňujú na základe svojho myslenia a vôle ale pod vplyvom všetkých tých trendov čo sa k nám na Slovensko dostávajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Či už to je v tom kto sa ako oblieka alebo v názoroch na svet.Každý chce zaujať každý chce byť top, ale len málo z nas si uvedomuje že zaujať sa dá aj svojími vlastnými nazormi na svet,alebo svojím vlastným štýlom obliekania.Podobne je to so všetkým.Možno spomeniem príklad, že všeobecne je známe že teraz letí štýl hudby zvanej hip-hop...mimochodom ho uz dlhšiu dobu počúvam aj ja keď vidím všetkých tých ľudí, ktorí boli metalisti,alebo počúvali pop alebo techno a "zrazu" prešli na hip-hop...tak mi je z toho zle...Ja takýmto ľuďom hovorím "prezliekači kabátov" a jednoducho ich neznašam.Každý zrazu nosí široké gate, čiapky nabok,tričká po kolená....a pred rokom sa tomu všetci smiali keď to videli v Tv.Takýto ľudia nemajú svoje názory na veci a hneď keď príde nejaký nový trend prispôsobia sa mu.Som len zvedavy ako dlho ich to bude držat pri hip-hope a kedy si zas prezlečú kabát.Možno keď tieto riadky čítajú nejakí mladý ľudia ktorí rep počúvajú a vyznajú sa v tejto kultúre dajú mi za pravdu že je to o textoch.Tieto texty by ti vzdy mali niečo dať, nejak obohatiť tvoj život, často rozprávajú životné príbehy z ktorých sa dá velmi veľa naučiť.Myslíte že títo ľudia o tom vedia?NIE.Vôbec nemajú šajnu o tom o čo tu v skutočnosti ide,vidia iba štýl oblečenia, dobré diskofilné inštrumentálky(aké ma napríklad Kontrafakt)a ostatné ich nezaujíma.Proste jednoducho povedané hip-hop počúvajú a berú iba ako imidž.Minule si jeden môj kamarát kúpil tričko známeho hip-hopového zoskupenia G-Unit,a opýtal som sa ho že prečo si ho vlastne kúpil....Jeho odpoveď bola asi taká "uznávam ich".Ja som sa nad tým trošku zamyslel,lebo viem že on patrí práve k týmto prezliekačom kabátov a opýtal som sa ho "vymenuj mi nejaké pesnicky tejto skupiny.A jeho reakcia?Začervenal sa ako paprika odvrátil pohľad a zmohol sa iba na toľko "čo sa ma pýtaš také k......y" Takže toto je jeden z príkladov ktorých by som mohol menovať ešte oveľa viac ale momentálne na to nemám čas...takže snáď nabudúce.A odkaz na koniec?Riadme sa vlastnými hlavami, robme veci ako chceme a nepodriaďujme sa žiadnym vplyvom...buďme sami sebou....PEACE

Lubo Drabik

Lubo Drabik

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som...uplne normalny clovek...ktory sa snazi pochopit vsetkych okolo seba....:)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu