reklama

Internetový vzťah

Pamataš? Je tomu už rok a 9 mesiacov, dosť dlhá doba na spoznanie dvoch mladých ľudí. Lenže mi dvaja sme „intergalaktickí“ a preto to bolo celé inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Ahoj ako sa máš“? Tá stará známa otrepaná veta, tak ošúchaná a jednoduchá a pritom zázračná. Spojila aj nás dvoch. Bol podvečer a ja som četoval. Napísal som ti len tak, nevedel som o tebe nič, nevidel som ani tvoju fotku. Spojilo nás šťastie alebo osud? Neviem. Každý verí na niečo iné, ja som v tej chvíli veril v teba. Veril som že si skutočná a že sa mi iba nezdáš. Od prvej chvíle sme si sedeli, názorovo a aj pocity a dojmy sme mali totožné. Mal by som ťa rád aj bez tej fotky čo si mi neskôr poslala, samozrejme že si na nej vyzerala skvele a zvýšili sa moje sympatie ešte viac. Stretávali sme sa takmer každý den, ona vo svojej izbe v Košiciach za počítačom a ja u mňa v Prešove takisto na icq. Žili sme spolu. Riešili sme spolu každodenné problémiky i radosti, boli sme spolu v dobrom aj zlom a nič nás od seba nemohlo oddeliť....okrem zlyhania internetovej siete J . Bol to super pocit, keď som sa večer ponáhľal k netu s nádejou že budeš pripojená a budem ti môcť povedať, čo nové sa udialo a takisto veľmi rád som si vypočul aj ja teba. Bola si moja inšpirácia, opora, poradca, no proste si bola oveľa viac ako kamarátka. A to isté platilo aj opačne, pritom sme sa osobne vôbec nepoznali. Neprežili sme spolu nič a pritom tak veľa. Nikdy sme sa nerozprávali osobne a ani po telefóne a predsa sme si tak skvele rozumeli. Poznal som ťa tak dokonale, že mi stačilo tvoje oslovenie, na začiatku nášho dialógu a hneď som vedel ako sa máš, či ťa niečo trápi. Náš vzťah sme nazývali intergalaktickým a možno už nikdy také niečo nezažijem. TY SI MI AKO PRVÁ V ŽIVOTE POVEDALA, ŽE MA ĽÚBIŠ. Možno to znie smiešne, ale je to tak aj keď som ti túto vetu nikdy neopetoval. Asi som to nebral dosť vážne a možno ani dnes mi dostatočne nedochádza význam tvojich slov. Viac krát sme plánovali naše stretnutie, no nikdy nám to nevyšlo. Možno životná chyba a možno nie. Všetko je relatívne a aj náš vzťah ktorý sa obmedzil na pár viet za mesiac. No nič neľutujem. A možno tu je ďalšia super internetová kamarátka, že Ninka?:) A tebe MISHKA ďakujem a možno sa ešte stretneme, keď nie v nasledujúcej dobe, tak v budúcom živote J .

Lubo Drabik

Lubo Drabik

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som...uplne normalny clovek...ktory sa snazi pochopit vsetkych okolo seba....:)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu